درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی


تصور دنیایی بدون در و پنجره سخت است. این عناصر ساده از خانه‌ها و محل کار ما تاریخ شگفت‌انگیزی غنی دارند که به انقلاب صنعتی بازمی‌گردد. در این مقاله به تغییرات فناوری‌ها و روندها در طول سال‌ها نگاه می‌کند که ما را به این جایگاه امروزی رسانده‌اند. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه پیشرفت‌های دیجیتال نحوه استفاده ما از پنجره‌ها و درها و همچنین شروع و پیشرفت فنستراسیون uPVC را تغییر می‌دهد. درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

اولین پنجره‌ها

پنجره‌ها و درها قرن‌هاست که وجود داشته‌اند. اولین پنجره‌ها از کاغذ در چین، کره و ژاپن باستان ساخته شدند، در حالی که رومی‌ها اولین کسانی بودند که در حدود 100 بعد از میلاد از شیشه برای پنجره‌ها استفاده کردند. این پنجره‌های رومی اولیه از تکه‌های کوچک شیشه‌ای شفاف که در قاب‌های چوبی قرار گرفته بودند ساخته می‌شدند. آنها راهی برای ورود نور به اتاق بودند و به‌عنوان دریچه هوا عمل می‌کردند.

انقلاب صنعتی تغییرات اجتماعی زیادی را به همراه داشت، از جمله فناوری‌های جدیدی که منجر به پنجره‌ها و درهای مدرن شد. در اوایل دهه 1800، چدن به طور گسترده‌ای در دسترس قرار گرفت که منجر به ساخت قاب‌های پنجره‌ای شد که می‌توانست به تولید انبوه برسد.

تاریخچه درب و پنجره آلومینیومی

به‌عنوان یک فلز، آلومینیوم یک فلز سفید نقره‌ای با چگالی 2.7 گرم بر سانتی‌متر مکعب است. فراوان‌ترین عنصر فلزی، 8.1 درصد از پوسته زمین را تشکیل می‌دهد. در 25 مارس 1825، اولین استخراج آلومینیوم توسط هانس کریستین اورستد، فیزیکدان و شیمیدان دانمارکی انجام شد که با موفقیت آلومینیوم را با الکترولیز استخراج کرد. بعداً، او فلزی را که استخراج کرده بود به نمایش گذاشت.

در سال 1845، فردریش وولر، شیمیدان آلمانی، آزمایش‌ها اوستد را ادامه داد. Wohler موفق به استخراج آلومینیوم به شکل گلوله‌های کوچک فلز ذوب‌شده جامد شد، اما بار دیگر، مشابه یافته‌های Orsted، این آلومینیوم خالص نبود. نه سال بعد، سنت کلر دویل و شیمیدان آلمانی رابرت ویلهلم ابرهارد بونسن به طور مستقل تکنیکی را برای استخراج آلومینیوم خالص با الکترولیز توسعه دادند.  دو سال بعد در سال 1856، آلومینیوم به‌عنوان یک ماده نخبه در نظر گرفته شد.

قبل از دهه 1980 پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی بهترین‌ها در صنعت در نظر گرفته می‌شدند، در حالی که در واقع عایق‌بندی آنها ضعیف بود. این محصولات با قاب‌های آلومینیومی تک‌جداره از نظر انرژی کارآمد نبودند و مطمئناً نمی‌توانستند برخی از سخت‌ترین آب‌وهوای امروزی را تحمل کنند.

پیشرفت درب و پنجره آلومینیومی

در مقایسه با آن زمان، تمام محصولات آلومینیومی می‌توانند به ترکیبی عالی از رتبه‌بندی انرژی A و مقادیر U پایین‌دست یابند. این بدان معنی است که می‌توانید انتظار داشته باشید که تهویه فوق‌العاده‌ای دریافت کنید و خانه شما در تمام طول سال در دمای مطلوب باقی بماند. در دهه 1980 اقدامات امنیتی یکپارچه برای محصولات آلومینیومی شما بسیار کم بود. بیشتر اوقات شما حتی مجبور می‌شوید پس از خرید محصول خود، سیستم قفل خود را بخرید!

امروزه فروش یک محصول آلومینیومی را بدون سیستم قفل یکپارچه نمی‌بینیم. هر یک از درب‌های آلومینیومی دارای مکانیزم قفل چندنقطه‌ای است که بالاترین سطح امنیت را با واحدهای مهر و موم می‌شدند؛ مانند شیشه ایمنی مقاوم ارائه می‌دهد.  پنجره‌ها دارای امنیت داخلی هستند که به شما و خانواده‌تان آرامش خاطر می‌دهد که در برابر بازدیدکنندگان ناخواسته در امان خواهید بود.

در طول قرن بیستم پنجره‌های قاب‌دار و پنجره‌های آلومینیومی آرت دکو موردعلاقه بودند به‌خصوص که طیف محدودی از سبک‌های پنجره برای انتخاب وجود داشت.

به‌سرعت به امروز بروید، و ما طیف گسترده‌ای از محصولات آلومینیومی براق، شیک و قوی با عملکرد بالا را ارائه می‌دهیم. از پنجره‌های رومیزی کاربردی گرفته تا درهای فرانسوی، یک محصول آلومینیومی می‌تواند به‌سرعت خانه شما را به یک شاهکار شگفت‌انگیز قرن 21  تبدیل کند.

تاریخچه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

هر دو شیمیدان فرانسوی هنری ویکتور رگنو و شیمیدان آلمانی اوگن بومان به ترتیب در سال‌های 1838 و 1872 پی‌وی‌سی را به طور تصادفی کشف کردند، اما نه پتانسیل محصول را درک کردند و نه آن را ثبت کردند. این شیمیدان آلمانی فردریش کلات بود که برای اولین‌بار پتانسیل PVC را درک کرد و آن را در سال 1913 به ثبت رساند.

اولین درب و پنجره یو پی وی سی

شرکت BF Goodrich روشی را برای پلاستیک کردن PVC در سال 1926 به‌منظور کاهش شکننده بودن آن ابداع کرد. در سال 1935 uPVC (پلی‌وینیل کلرید غیر پلاستیک) برای اولین‌بار ساخته شد. اولین پنجره تجاری یو پی وی سی موجود برای اولین‌بار در سال 1959 در آلمان نصب شد.

در و پنجره‌های uPVC در سراسر اروپا محبوبیت یافتند و آلمان سیستم uPVC را در اواخر دهه 1970 به انگلستان آورد. بریتانیا پروفیل‌های مختلف پنجره را برای خانه‌ها و دفاتر بریتانیا ایجاد کرد. محبوبیت آن در اواسط دهه 1980 افزایش یافت و تا دهه 2000 ادامه یافت، جایی که شروع به رقابت با پنجره‌ها و درهای چوبی و آلومینیومی به دلیل تولید آسان، نگهداری کم، هزینه‌های نسبتاً پایین‌تر و گزینه‌های سبک مختلف از حدود سال 2010 کرد.

uPVC یک ماده کم‌مصرف است که به محبوبیت آن کمک کرد و به کاهش قبض مشتریان کمک کرد. با توجه به اینکه این قاب‌های پنجره و درب بدون نشتی و ضد هوا هستند و در اکثر شرایط آب و هوایی به‌خوبی هوا می‌روند، در نهایت، یو‌پی‌وی‌سی محبوب‌تر شد و به محبوب‌ترین ماده برای قاب پنجره‌ها و درها تبدیل شد. برخلاف پنجره‌های آلومینیومی که برای دستیابی به سطوح مشابهی از عایق حرارتی نیاز به شکست حرارتی دارند، uPVC به طور طبیعی به این امر دست می‌یابد.

پیشرفت در عملکرد پنجره و در

توابع پنجره همراه با تغییر تکنولوژی‌ها و روندها تکامل یافته‌اند. به‌عنوان مثال، در طول انقلاب صنعتی، پنجره‌ها به بخش حیاتی کارخانه‌ها و سایر محیط‌های کاری تبدیل شدند. آنها اجازه ورود نور طبیعی و تهویه را دادند که به بهبود بهره‌وری، ایمنی و سلامت کارگران کمک کرد.

انقلاب صنعتی شاهد افزایش چشمگیر کارخانه‌ها و ساختمان‌های اداری بود که منجر به تقاضا برای پنجره‌های بزرگ‌تر برای ورود نور طبیعی بیشتر شد. این یک چالش برای معماران و مهندسان بود، زیرا فناوری آن زمان نمی‌توانست ورقه‌های بزرگ شیشه را پشتیبانی کند. این راه‌حل به شکل شیشه‌های کوچکی بود که در چارچوب‌های فلزی قرار گرفته بودند که می‌توانستند توسط تیرهای آهنی یا فولادی پشتیبانی شوند.

معرفی پنجره‌های دوجداره در اوایل قرن بیستم یک بازی برای صنعت پنجره بود و ثابت کرد که همه تغییرات در پنجره‌ها و درها صرفاً زیبایی‌شناختی نبوده است. تولیدکنندگان شیشه همچنین شروع به استفاده از ماشین‌آلات برای تولید ورقه‌های بزرگ شیشه‌ای کردند که جایگزین قطعات کوچک‌تر مورداستفاده در پنجره‌های قبلی شد.

این نوع پنجره جدید دارای دو ورقه شیشه بود که توسط یک‌لایه هوا از هم جدا شده بودند که به‌عنوان یک عایق عمل می‌کرد و به کاهش صدا و اتلاف گرما کمک می‌کرد. شیشه دوجداره به‌سرعت محبوب شد و اکنون یک ویژگی استاندارد در اکثر خانه‌ها و ساختمان‌های اداری در سراسر انگلستان است. با ظهور تولید انبوه، افزودن پنجره به خانه‌ها و مشاغل راحت‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر شد.

پیشرفت‌های دیجیتال در پنجره‌ها و درها

پیشرفت‌های دیجیتال قبلاً نحوه تعامل ما با خانه‌ها و دفاتر را تغییر داد و فناوری راه خود را به پنجره‌ها و درها نیز بازکرده است.

از پرده‌های کنترل‌شده الکترونیکی تا زنگ‌های هوشمند و اخیراً، پنجره‌های هوشمندی که می‌توانند در صورت‌ باز ماندن پنجره به صاحب‌خانه هشدار دهند.

از زمان آغاز فروتنانه خود در قرن‌ها پیش، پنجره‌ها و درها راه درازی را پیموده‌اند. آنها به تکامل و تغییر با زمان ادامه می‌دهند و با فناوری‌ها و روندهای جدید سازگار می‌شوند. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم آنها به کجا می‌روند و در خط مقدم پیشرفت دیجیتالی خود قرار می‌گیرند.

اجزای تشکیل‌دهنده درب و پنجره آلومینیومی، نمای آلومینیومی و UPVC

  1. پروفیل
  2. یراق‌آلات
  3. شیشه
  4. لاستیک
  5. گالوانیزه مخصوص پروفیل UPVC
  6. متعلقات

1.پروفیل درب و پنجره چیست؟

پروفیل درب و پنجره

پروفیل درب و پنجره معمولا از آلیاژهای آلومینیومی، پلی وینیل کلراید و یا چوب ترکیبی می‌سازند و در صنعت ساختمان‌سازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پروفیل‌ها برای ساخت درب، پنجره، نمای ساختمان و سایر قطعات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. پروفیل‌ها از طریق اتصالات آلومینیومی به هم متصل می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در ساخت سازه‌های بلند و به شکل‌های مختلف استفاده کرد. برای خرید پروفیل درب و پنجره می‌توانید به فروشگاه‌های ساختمانی مراجعه کنید و انواع مختلف از آن را برای کاربردهای مختلف در ساختمان خود انتخاب کنید.

 برای مشاهده توضیحات کامل در مورد پروفیل و انواع آن و همچنین برندهای معروف اینجا کلیک کنید.

انواع یراق آلات پنجره دوجداره

یراق آلات پنجره دوجداره در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند، هر یک از این موارد با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان، برای بهترین نتیجه در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و منازل، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، کرکره‌های برقی با مقاومت بالا و همچنین دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نیز مقاومت خوبی دارند. همچنین، شیشه‌های دوجداره با قابلیت عایق حرارتی و صوتی بالا برای حفظ انرژی و کاهش صدای خارج از منزل بسیار موثر هستند. انواع یراق آلات عبارتنداز:یراق آلات پنجره دوجداره

  • تک حالته
  • دو حالته
  • تاشو
  • کشویی
  • یراق‌آلات نیمه اتوماتیک
  • یراق آلات اتوماتیک

برای مشاهده توضیحات بیشتر در مورد هر کدام اینجا کلیک کنید.

اهمیت یراق آلات

یراق آلات از جمله اجزای مهم و ضروری در کارهای روزمره و صنعتی هستند. این ابزارها به عنوان کمک کننده در انجام کارهای دقیق و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. یراق آلات به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر یک دارای کاربردهای خاص خود هستند. استفاده صحیح از یراق آلات باعث افزایش کارایی و کاهش خطرات کاری می‌شود. به طور کلی یراق آلات نقش حیاتی در تولید و ساخت محصولات دارند و بدون آن‌ها انجام کارهای دقیق و حرفه‌ای به سختی ممکن است باشد.

 برای مشاهده توضیحات بیشتر در مورد اهمیت یراق‌آلات اینجا کلیک کنید.

انواع شیشه ساختمانیانواع شیشه

شیشه‌های ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک از آن‌ها خصوصیاتی متفاوت دارد. شیشه‌ ساده، شیشه‌ ترکیبی، شیشه‌ لمینته، شیشه‌ هوشمند و شیشه‌های ضد سرقت از جمله انواعی هستند که در ساختمان‌ها به کار می‌روند. شیشه‌ ساده از دو لایه شیشه تشکیل شده‌اند، در حالی که در شیشه‌های ترکیبی از لایه‌ای شیشه شفاف و لایه‌ای شیشه ایمن استفاده می‌شود. شیشه‌های لمینته نیز از دو لایه شیشه که با فیلم پلی وینیل بوتیرال به هم متصل شده‌اند تشکیل شده‌اند. شیشه‌های هوشمند قابلیت تغییر شدت شفافیت را با استفاده از فناوری الکتروکرومیک دارند و شیشه‌های ضد سرقت نیز از لایه‌های مختلف شیشه و پلاستیک تشکیل شده‌اند که در برابر ضربه و شکستگی مقاومت بیشتری دارند.

برای مشاهده توضیحات کامل در مورد انواع شیشه از نظر جنس و جداره و همچنین برندها معروف اینجا کلیک کنید.

لاستیکلاستیک درب و پنجره دوجداره

لاستیک درزگیر درب و پنجره از مهم‌ترین قطعات در زمینه عایق‌بندی است. این قطعه می‌تواند به طور موثری به عایق‌بندی درب و پنجره‌های Upvc کمک کند و باعث کاهش انتقال حرارت و سر و صدای خارجی به داخل فضا شود. در حالی که لاستیک‌های درزگیر درب و پنجره برای مدت طولانی می‌توانند کارایی خود را حفظ کنند، اما با گذشت زمان و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی، کیفیت آن کاهش می‌یابد و به همین دلیل باید به منظور افزایش و تداوم عایق‌بندی، با انتخاب لاستیک‌های با کیفیت و با بررسی مداوم وضعیت آن‌ها، اقدام به تعویض آن‌ها کرد.

به دلیل مکانیزه‌شدن اکثر کارخانه‌ها تولید لاستیک‌های درزگیر برای ماشین و درب و پنجره، تا حدود زیادی می‌توان از کارکرد صحیح این بخش، اطمینان حاصل کرد. اما مانند هر محصول تولیدی دست بشر در گذر زمان می‌تواند دستخوش تغییرات ماهیتی شود و یا با دخالت عواملی انسانی حالت مقاوم خود را از دست دهد.

برای مشاهده انواع لاستیک در پنجره‌های دوجداره اینجا کلیک کنید.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

گالوانیزه (مخصوص پروفیل UPVC)

گالوانیزه یک فرآیند شیمیایی است که در آن فلزی مثل فولاد با پوششی از روی آن با استفاده از روش الکتریکی، مقاومت در برابر خوردگی و سایر عوامل شیمیایی را بهبود می‌بخشد. در حال حاضر، این فرآیند برای پروفیل‌های UPVC نیز استفاده می‌شود تا باعث افزایش مقاومت و عمر مفید آن‌ها در برابر شرایط آب و هوایی و سایر عوامل خوردگی شوند. به همین دلیل، پروفیل UPVC گالوانیزه شده به عنوان یکی از محصولات با کیفیت و مقاوم در بازار ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاهده انواع ورق گالوانیزه در پنجره‌های دوجداره اینجا کلیک کنید.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

تعریف درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

یو پی وی سی ماده‌ای است که قاب پنجره‌های دوجداره از آن جدا می‌شود. این ماده بر پایه پودر پلاستیک (پلی‌وینیل کلرید غیر پلاستیک شده، uPVC) ساخته شده است که گرم شده و برای شکل‌دادن به قالب در قالب تزریق می‌شود. پس از خنک‌شدن از طریق روش‌های مختلف، یو پی وی سی برش داده شده و آماده می‌شود تا در یک پنجره دوجداره همراه با سایر اجزا مونتاژ شود.

یو پی وی سی تنها ماده‌ای نیست که قاب‌های پنجره دوجداره از آن می‌سازند. آنها همچنین می‌توانند از چوب و آلومینیوم ساخته شوند. هر سه ماده مزایا و معایب متفاوتی دارند، اما به‌طورکلی، یو پی وی سی بیشترین استفاده را دارد. علاوه بر این، پنجره‌های دوجداره را می‌توان در اشکال مختلف و با مکانیسم‌های مختلف تولید کرد

upvc نوعی پلاستیک است که در پروسه تولید سفت‌وسخت شده و انعطاف‌پذیری‌اش را از دست داده است. اغلب برای ساخت لوله، قاب پنجره و درب‌های ضد آب از این پروفیل استفاده می‌شود. درب یو پی وی سی از درب‌های ضد آب است که نه دچار خوردگی می‌شود و نه رطوبت به آن صدمه می‌زند. upvc ماده‌ای از مشتقات نفت است که در ساخت درب و پنجره دوجداره و صنایع ساختمان‌سازی کاربرد فراوان دارد.

ساختار درب و پنجره‌های upvc

این درب و پنجره‌ها به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که حداقل اتلاف انرژی را دارند، عایق مناسبی برای جلوگیری از ورود حرارت، سرما، گردوغبار و سروصدای بیرون هستند، در طرح‌های و ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید مناسب با نیاز خود هریک از آنها را سفارش داده و از انتخاب خود مطمئن باشید.  انواع مختلفی از توری پنجره وجود دارد که در فصول بهاروپاییز که هوا گردوغبار دارد، برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل می‌توان از آنها استفاده کرد. همچنین ساخت انواع پروفیل چون: پروفیل وین تک، ویستا بست و کنت وین در مرکز تولید ما قرار دارند.  قیمت درب و پنجره‌های upvc به نوع و اندازه سفارشی شما بستگی دارد.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

انواع پنجره انواع پنجره upvcupvc

  1. تک حالته
  2. دوحالته
  3. ثابت
  4. آکاردئونی
  5. دولنگه (پنجره فرانسوی)
  6. کشویی (پنجره فولکس‌واگنی)
  7. بالکن (پنجره سرویسی و بالکنی)
  8. کلنگی (پنجره لولایی)

 

برای مشاهده انواع پنجره‌های یو پی وی سی اینجا کلیک کنید.

درب یو پی وی سی

درب یو پی وی سی، یکی از نوعی درب های محبوب و پر استفاده در زمینه ساخت و ساز و نمایشگاه هاست. این نوع درب ها از موادی با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، تغییرات هوا و حتی آتش دارند. درب یو پی وی سی از ظاهری زیبا و مدرن برخوردار است و به دلیل قابلیت شفافیت آن، به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی برای نمایشگاه ها و فروشگاه هایی که نیاز به نمایش کالاهای خود دارند و همچنین خانه های مسکونی شناخته می‌شوند.

برای مشاهده انواع درب‌های یو پی وی سی و موارد مورد استفاده ان اینجا کلیک کنید.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc؟

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی و upvc دارای مزایا و معایب هستند که به برخی از این مزایا و معایب اشاره می‌کنیم:

مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی

– قوی و مستحکم هستند و در برابر ضربه‌ها و اشعه‌ی خورشید مقاومت بالایی دارند.
– دارای ظاهری زیبا و شیک هستند و به راحتی با بیشتر سبک‌های طراحی داخلی و خارجی سازگاری دارند.
– قابلیت ایجاد پنجره‌های بزرگ را دارند که در نتیجه باعث ورود نور بیشتر و دید بهتر به بیرون می‌شود.
– دارای عمر طولانی و بازدهی بالا در بلندمدت هستند.

معایب پنجره دوجداره آلومینیومی

– در برابر گرما و سرما همه‌گیر هستند و نیاز به عایق‌بندی دارایی دارند.
– گران‌قیمت‌تر از پنجره دوجداره upvc هستند.
– ممکن است با گذر زمان زنگ زدگی و خراش‌هایی روی سطح آلومینیومی پدید آید.

مزایای پنجره دوجداره upvc

– دارای خواص عایق حرارتی و صوتی بالا هستند و به راحتی تغییرات دمایی را جذب و تحمل می‌کنند.
– سبک و در عین حال مستحکم هستند و نیاز به نگهداری کمتری دارند.
– قابلیت تولید در طرح‌های مختلف و با رنگ‌های متنوع را دارند.
– قیمت ارزانتری نسبت به پنجره دوجداره آلومینیومی دارند.

معایب پنجره دوجداره upvc

– ممکن است در برابر ضربه‌های شدید و سرمای شدید کمی آسیب ببینند.

– در مقایسه با پنجره دوجداره آلومینیومی، ظاهر آن‌ها کمی کمتر شیک و ظریف به نظر می‌رسند.

– قابلیت ایجاد پنجره‌های بزرگ‌تر به مراتب کمتر است و در نتیجه نور و دید بهتر به بیرون کاهش می‌یابد.

بنابراین، در انتخاب بین پنجره دوجداره آلومینیومی و upvc باید به نیازها و شرایط خود توجه کرد. اگر نیاز به پنجره‌های بزرگ دارید و قیمت اهمیت کمتری دارد، پنجره دوجداره آلومینیومی گزینه خوبی است. اگر از نظر هزینه، عایق حرارتی و صوتی و سبکی اهمیت بیشتری دارید، پنجره دوجداره upvc گزینه مناسبی است. در هر صورت، انتخاب پنجره دوجداره مناسب می‌تواند در بالا بردن کیفیت زندگی و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی مؤثر باشد.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی

تضمین اجرای پروژه های پادرا

گروه تولیدی پادرا یکی از بزرگ‌ترین واحد تولیدی درب و پنجره دوجداره Upvc و آلومینیومی در شمال کشور افتخار دارد محصولات خود را با بهترین قیمت با بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ و نصب و اجرا در سریع‌ترین زمان ممکن در خدمت مردم شریف ایران باشد. از جمله افتخارات بسیار مهم پادرا، ارائه گارانتی بدون قیدوشرط می‌باشد. با توجه به کیفیت بالای درب و پنجره دوجداره تولید شده توسط گروه پادرا، این شرکت برای تمامی محصولات خود گارانتی به‌صورت کتبی ارائه خواهد داد و این بدان معنی است که تمامی محصولات پنجره upvc خود را تضمین خواهد کرد. همچنین پادرا در راستای گارانتی، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *