قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان

استان سمنان در دامنه جنوبی رشته‌کوه‌های البرز قرار دارد. ارتفاعات استان از شمال به جنوب کاهش می‌یابد و به دشت کویری ختم می‌شود. استان سمنان متأثر از جریان هوای گرم و خشک دشت کویری است؛ اما عواملی مانند فاصله از دریا، جهت و طول کوه‌ها، ارتفاع و وزش باد نیز در اقلیم آن مؤثر است. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان

استان سمنان دارای مناطق کویری در جنوب و مناطق کوهستانی و جنگلی در شمال است. در این تنوع آب و هوایی، بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد مصرف انرژی است، زیرا برای دوری از هوای گرم کویری و هوای سرد شمال به مصرف انرژی از جمله گاز، برق و موارد دیگر نیاز دارید. در و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی علاوه بر کاهش مؤثر در این نوع آب و هوا، مکان مسکونی و تجاری شما را از هدررفتن انرژی نجات می‌دهد.

یو پی وی سی چیست؟

uPVC مخفف پلی‌وینیل کلرید بدون پلاستیک است، یک ماده پلاستیکی سخت که معمولاً در پنجره‌ها و درها استفاده می‌شود. این ماده در برابر آلودگی، رطوبت، خوردگی و قالب مقاوم است. این باعث می‌شود پنجره‌های UPVC جایگزین طولانی‌تری برای پنجره‌های چوبی و آلومینیومی باشند. برای ساخت پروفیل‌های UPVC ابتدا در دمای بالا حرارت می‌دهند و سپس به داخل قالب تزریق می‌شود. چندین روش خنک‌کننده برای شکل‌دادن به مواد گرم شده استفاده می‌شود. پس از سردشدن برش داده شده و برای مونتاژ با اجزای دیگر آماده می‌شود. درب و پنجره UPVC به این صورت تولید می‌شود. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان

چرا UPVC را برای درب و پنجره‌های خود انتخاب کنید؟

خوب است بدانید که UPVC جایگزین ارزان‌تری برای چوب و آلومینیوم گران‌قیمت است. این ماده به دلیل دوام و گزینه مقرون‌به‌صرفه یک ماده محبوب است. همچنین می‌توان آن را PVC و PVCU نامید. استحکام شگفت‌انگیز، تطبیق پذیری و نگهداری کم ناشی از تولید با استفاده از پلیمر وینیل است که به اتم‌های کلر متصل است، بنابراین قاب پنجره‌ها در واقع پلاستیکی نیستند و می‌توانند به خوبی با فولاد کار کنند. این بدان معنی است که صاحبان خانه هزینه‌های مداوم بالایی نخواهند داشت. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان

آیا پنجره‌های UPVC در مصرف انرژی کارآمد هستند؟

در حال حاضر، تمام پنجره‌ها و درب‌های UPVC باید دارای رتبه‌بندی انرژی برای مطابقت با مقررات ساختمانی باشند و در انتخاب رنگ‌های جذاب و پوشش‌های چوبی موجود باشند.

اگر به دنبال بهره وری انرژی هستید، UPVC انتخاب مناسبی است، زیرا پنجره‌های UPVC دارای رتبه انرژی از نظر حرارتی بسیار کارآمد هستند. آنها به دلیل نوع مواد مورداستفاده در ساخت، رسانایی حرارتی بسیار پایینی دارند. این کار به همان راحتی که می‌تواند با برخی دیگر از مصالح ساختمانی انجام شود، خروج گرما را متوقف می‌کند.

مزیت اصلی تمام محصولات UPVC باکیفیت بالا این است که هرگز نیازی به رنگ‌آمیزی ندارند، به‌علاوه تنها تعمیر و نگهداری که واقعاً به آن نیاز دارند پاک‌کردن با یک‌پارچه مرطوب هر دو سال یا بیشتر است.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است.  برای خرید و نصب درب یو پی وی سی می‌توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ به کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای خرید درب و پنجره دوجداره پادرا می‌توانید با شماره‌های 01332000460 و 01344914 تماس بگیرید یکی از اعضای پادرا در مورد محصول مورد نظر به شما مشاوره می‌دهد و یا به سؤالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در سمنان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *