قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در البرز

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در البرز


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در البرز

استان البرز به مرکزیت کرج بزرگ یکی از استان‌های هم‌جوار استان تهران است. حمل و نقل در این استان زیاد می باشد به دلیل موقعیت استراتژیک خود که نقطه اتصال مسیر ترانزیتی 17 استان پرجمعیت کشور است، چهارراه غرب و شمال کشور محسوب می‌شود. ارتفاعات البرز مهم‌ترین نقش را در شکل گیری اقلیم استان ایفا می‌کند. با توجه به وضعیت کلی استان می‌توان گفت که بیشترین تضاد اقلیمی از شمال تا جنوب دارد. یعنی آب و هوای مرطوب و نیمه مرطوب در شمال و اقلیم نیمه خشک و بیابانی در جنوب استان دیده می‌شود. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در البرز

وجود در و پنجره دوجداره UPVC در این استان حائز اهمیت است. دلیل اصلی آن پر سر و صدا بودن آن به دلیل ترافیک زیاد در این استان و وجود آب و هوای مختلف در این استان است.

درب و پنجره یو پی وی سی چیست؟

درب و پنجره UPVC یکی از باکیفیت‌ترین و پرطرف‌دارترین درب و پنجره‌ها برای ساخت خانه و ساختمان می‌باشد. در این میان بهتر است بدانید که قیمت پنجره upvc از قیمت پنجره دوجداره و سایر محصولات مشابه بالاتر است و این به دلیل المان ها و متریال به کار رفته در درب و پنجره upvc است.

پنجره دوجداره برای استان‌ البرز

به طور کلی دلیل اهمیت درب و پنجره‌های دوجداره این است که دارای مزایا و ویژگی‌های زیر هستند:

  1. در پنجره‌های upvc از لاستیک‌های EPDM استفاده می‌شود که در هنگام بسته‌بودن پنجره از ورود گرد و غبار به داخل خانه جلوگیری می‌کند. همان‌طور که می‌دانید در استان البرز به دلیل ترافیک زیاد گرد و خاک بسیار زیاد است. استفاده از این پلاستیک بدون شک باعث افزایش قیمت پنجره upvc نسبت به قیمت پنجره دوجداره و سایر موارد مشابه خواهد شد.
  2. این نوع پنجره‌ها به عنوان عایق در برابر حرارت عمل می‌کنند. لازم به ذکر است که دلیل این موضوع پایین‌بودن ضریب انتقال حرارت و دما در پروفیل upvc نسبت به آهن و آلومینیوم است.
  3. پنجره‌های دوجداره و پنجره‌های یو پی وی سی از شیشه و مواد مقاوم در برابر سرقت ساخته شده‌اند. در نهایت در بازار از آنها به‌عنوان پنجره‌های ضدسرقت نیز یاد می‌شود.
  4. این دسته از پنجره‌ها در عین سبک بودن، ماندگاری بسیار بالایی دارند؛ بنابراین می‌توانید چندین سال از پنجره upvc استفاده کنید. به طور کلی میانگین وزن این نوع پنجره‌ها 3.1 کیلوگرم بر متر است.
  5. این پنجره‌ها ساختار و ظاهری زیبا و خیره‌کننده دارند. زیرا در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف، مناسب برای هر نوع سبک معماری طراحی و در نهایت تولید می‌شوند. این به شما این امکان را می‌دهد که طراحی یا سبک معماری موردنظر منزل خود را برای مشاوران مجموعه پادرا توصیف کنید و بهترین پنجره upvc را از آنها خریداری کنید.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است. برای خرید و نصب درب UPVC می‌توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شده‌ایم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ تا کوچک تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای خرید درب و پنجره دوجداره پادرا می‌توانید با شماره‌های 01332000460 و 01344914 تماس بگیرید یکی از اعضای پادرا در مورد محصول مورد نظر شما را راهنمایی می‌کند و یا در این زمینه به سؤالات شما پاسخ می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید به‌صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به‌صورت حضوری انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در البرز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *