قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در آذربایجان شرقی

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در آذربایجان شرقی


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی یکی از استان‌های ایران به مرکزیت شهر تبریز می‌باشد. این استان 45,481 کیلومتر مربع مساحت دارد که تقریباً 2.8 درصد از مساحت کل ایران را در بر می‌گیرد. آذربایجان شرقی به دلیل وسعت زیاد آب و هوای متنوعی دارد. شهرستان‌های میانه و جلفا به بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر رسیده‌اند. بستان آباد با دمای ۴۶- درجه سانتیگراد کمترین دمای ثبت شده را در استان و در بین کل شهرهای ایران تجربه کرده است. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC 

رطوبت هوا نیز  در این استان از اواخر پاییز تا اوایل بهار افزایش می‌یابد که دلیل آن کاهش دما و همچنین ورود انبوه هوای سرد و مرطوب از اروپا است که پس از عبور از دریای مدیترانه وارد آسمان ایران می شود. اما به طور کلی این استان به دلیل قرارگرفتن در بین کوه و ارتفاعات، دارای آب و هوای سرد کوهستانی است. درب و پنجره دوجداره UPVC می‌تواند راه‌حل مناسبی برای جلوگیری از سرمای شدید و جلوگیری از اتلاف انرژی باشد.

درب و پنجره یو پی وی سی

مواد اصلی UPVC از نفت سیاه، اتیلن، نمک و کلر به دست می‌آید و با پلیمریزاسیون اتیلن، کلر، وینیل کلراید با هم ترکیب شده و پلی وینیل کلراید یا به طور خلاصه PVC که ماده‌ای پلاستیکی و کشسان است به دست می‌آید. امروزه پی وی سی به‌عنوان یک ماده استاندارد در صنایع مختلف به‌ویژه در ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد.

تصمیمی که بسیاری از صاحبان خانه هنگام به دنبال بازسازی خانه خود یا هنگام طراحی یک خانه جدید با آن مواجه می‌شوند این است که آیا چوب،  درب آلومینیومی یا درب و پنجره یو پی وی سی را انتخاب کنند. در و پنجره‌های پلی وینیل کلراید غیر پلاستیک یا UPVC در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به طور گسترده در خانه‌ها استفاده می‌شوند. آنها ارزش زیادی برای هر خانه‌ای ایجاد می‌کنند و نصب آنها یکی از بهترین تصمیماتی است که هر صاحب‌خانه می‌تواند برای بهبود عملکرد و قابلیت استفاده کلی خانه خود بگیرد.

مزایای درب و پنجره UPVC

نصب درب و پنجره یو پی وی سی یک‌سری مزیت دارد. برخی از آنها به شرح زیر است:

  • بادوام و محکم
  • ساده در نگهداری
  • عایق و سازگار با محیط‌زیست
  • امنیت پیشرفته و مقاوم در برابر خطر
  • قیمت گذاری
  • بسیار قابل تنظیم
  • به تهویه کمک می‌کند
  • مقاوم در برابر شرایط جوی
  • بازدارنده آتش
  • تجربه بدون موریانه

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است.  برای خرید و نصب درب یو پی وی سی می‌توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ به کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای خرید درب و پنجره دوجداره پادرا می‌توانید با شماره‌های 01332000460 و 01344914 تماس بگیرید یکی از اعضای پادرا در مورد محصول مورد نظر به شما مشاوره می‌دهد و یا به سؤالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *