قیمت و مشخصات درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

قیمت و مشخصات درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا


قیمت و مشخصات درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

صدای شکسته‌شدن شیشه پنجره بخشی از زندگی مردم درگذشته بوده است. گاهی به‌خاطر پرتاب سنگ بچه‌های بازیگوش بود یا گاهی توپ در حین بازی به شیشه برخورد می‌کرد. اما شکسته‌شدن و سر و صدا تمام ماجرا نبود. مشکل اصلی در تابستان و زمستان پیدا شد. وقتی بخاری تا آخر می‌سوخت؛  اما نیمی از گرمای خانه هدر می‌رفت. قیمت و مشخصات درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

باگذشت زمان، مانند همه چیزهای قدیمی، شیشه‌ها نیز تغییر کرده و بهبود یافته و به‌روز شدند. تا اینکه بالاخره پنجره دوجداره وارد بازار شد. این پنجره با مزایای بهینه خود انقلابی بزرگ در صنعت ساختمان ایجاد کرد. این روزها بازار پر از مدل‌های مختلف، کیفیت و قیمت پنجره‌های دوجداره است.

معرفی درب و پنجره دوجداره

پنجره‌های دوجداره نسل نسبتاً جدیدی از پنجره‌ها هستند که با استفاده از دو یا سه‌لایه (دوجداره یا سه جداره) و یا حتی چهارلایه شیشه در موارد خاص می‌سازند تا بالاترین سطح عایق را داشته باشند. عایق‌بندی پنجره‌های دوجداره نه‌تنها در گرما و سرما، بلکه برای صدا نیز کاربرد دارد و در واقع این عایق قوی بزرگ‌ترین مزیت پنجره‌های دوجداره است.

پنجره‌های دوجداره را در انواع upvc و آلومینیومی می‌سازند. که در این مقاله در مورد پنجره‌های upvc صحبت می‌کنیم که مقرون به‌صرفه‌تر و دارای مزایای بیشتری هستند. یو پی وی سی همان پی وی سی است که خاصیت پلاستیک آن در فرایندهای خاصی در کارخانه می گیرند؛ بنابراین مقاومت بیشتری دارد و برای پنجره‌ها مناسب‌تر است.

هر پنجره دوجداره از اجزای زیادی تشکیل شده است که بسته به نوع بازشو، طراحی، برند سازنده و سایر مشخصات متفاوت است. پنجره یو پی وی سی به طور استاندارد دارای دو یا چند شیشه است که بر روی قاب و پروفیل پنجره نصب می‌شوند. در هر پنجره یراق‌آلات زیادی وجود دارد و پروفیل‌های متنوعی در جزئیات پنجره یو پی وی سی استفاده می‌شود. قیمت و مشخصات درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

مزایای و معایب درب و پنجره دوجداره

  1. مقاوم در برابر باران، باد و طوفان‌های شدید
  2. هزینه کم برای خرید تأسیسات سرمایشی و گرمایشی به دلیل نیاز به خرید تأسیسات کوچک‌تر و جلوگیری از اتلاف فضا برای نصب تأسیسات بزرگ‌تر.
  3. مؤثر در حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا با کاهش نیاز به روشن‌کردن وسایل گرمایشی که تولید دود و دی‌اکسیدکربن و سوختن اکسیژن می‌کنند.
  4. آب‌بندی کامل و عدم نفوذ آب در هنگام بارندگی شدید
  5. ایجاد محیطی تمیز و باطراوت در منزل و محل کار با جلوگیری از تولید دود و کاهش اکسیژن به دلیل استفاده از وسایل کمتر مولد حرارت.
  6. کاهش هزینه‌های انرژی و استهلاک تأسیسات سرمایشی و گرمایشی
  7. آب‌بندی کامل و جلوگیری از ورود گردوغبار و هوای سرد یا گرم
  8. تنوع در طراحی و نوع بازشوها و قابلیت باز شدن به روش‌های مختلف مورد نیاز فضاهای مختلف ساختمان
  9. ایجاد طول عمر بیشتر برای رنگ اتاق، پرده، مبل و فرش به دلیل شستشوی کمتر
  10. بالاترین عایق صوتی و مؤثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیطی آرام برای زندگی و کار
  11. امکان استفاده بیشتر از فضاهای نزدیک پنجره‌ها در طول سال با جلوگیری از ورود هوای سرد یا گرم و یا با جلوگیری از تشعشعات گرم و سرد از طریق پنجره‌ها.
  12. آسانی نظافت
  13. غیر قابل‌اشتعال
  14. مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی و بهترین گزینه برای استفاده در مناطق ویلایی و مرطوب
  15. عدم تغییر شکل و ایمنی مضاعف به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه در داخل منازل پروفیل UPVC
  16. بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه‌جویی در انرژی
  17. مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش و جلوگیری از انتقال آن به داخل خانه با استفاده از شیشه‌های مخصوص و رفع مضرات این اشعه‌ها.
  18. جلوگیری از ایجاد تراکم و تعریق بر روی سطح شیشه و کاهش دید خارجی
  19. امکان ایجاد طرح‌ها و منحنی‌های هندسی مختلف با توجه به معماری ساختمان
  20. سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان در برابر زلزله
  21. استحکام بالا به دلیل شکل هندسی خاص پروفیل UPVC
  22. امکان نصب پرده و توری خاص و زیبا
  23. قابلیت استفاده از کاورهای رنگی طرح‌دار برای تزیینات و سلیقه‌های مختلف
  24. پایداری و عمر بالا و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی
  25. غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی و مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
  26. پایداری و ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی
  27. بهداشتی بوده و از نفوذ حشرات و میکروب‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌کند
  28. ایمنی بالا به دلیل استفاده از اتصالات چندزبانه
  29. خودرنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و پولیش و بدون نیاز به سرویس‌های مکرر (تعویض، رنگ‌آمیزی و …)
  30. امکان نصب پنجره بعد از رنگ‌آمیزی نما و رنگ‌آمیزی داخل ساختمان
  31. حفاظت از محیط‌زیست با کاهش استفاده از مواد شوینده
  32. حفاظت از محیط‌زیست از طریق بازیافت و استفاده در سایر صنایع

معایب

  1. برای ابعاد بزرگ‌تر از 4 متر عرض و 2.5 متر ارتفاع بهتر است از پنجره upvc استفاده نشود، تولید این ابعاد با پروفیل upvc غیراستاندارد است و پنجره مقاومت و استحکام کافی ندارد و لرزش دارد. هنگام باز و بسته کردن پنجره‌ها بسیاری از آنها در سراسر پنجره احساس می‌شوند.
  2. در طبقات بالا بالای 10 طبقه از پنجره‌های upvc با ارتفاع کمتر از 1.40 استفاده کنید و ارتفاع پنجره شما از این عدد بیشتر نباشد و عرض آن حداکثر 2 برابر ارتفاع آن باشد. زیرا در ارتفاع بالا فشار هوا می‌تواند روی پنجره تأثیر زیادی بگذارد. در مناطق کویری و گرم و خشک با نور شدید آفتاب در صورت تمایل به استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی حتماً از نوع درجه یک مانند ویستابست استفاده کنید.

درب و پنجره پادرا دوجداره چه ویژگی دارد

گروه پادرا به عنوان شرکت مهندسی پیشرو و دانش بنیان در زمینه صنعت ساختمان در سال 1386 باهدف انتقال آخرین دستاوردهای صنعت درب، پنجره، نما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اقدام به اجرا و سپس تولید درب و پنجره UPVC نمود. این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا توانسته است با به‌کارگیری کادری مجرب و متخصص و به‌روزترین تجهیزات و با استفاده از بهترین و معروف‌ترین برندهای خام نقش مهمی در بازار هدف خود ایفا کند. مواد پادرا با افزودن محصولات و متریال‌های جدیدتر از سیستم‌های درب و پنجره مدرن اروپایی گام بلندی در راستای اهداف توسعه این مجموعه و افزایش آسایش مشتریان گرامی برداشته است.

پادرا سال‌ها تجربه در صنعت در و پنجره و حفظ رضایت مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه و معیار مناسب و مهمی برای انتخاب می‌داند. محصولات UPVC پادرا با رنگ‌های متنوع را می‌توانید در سیستم سفارش دهید. رنگ‌های لمینت و پودری بالا برای محصولات قدرت انتخاب را برای مشتریان ایجاد می‌کند

استفاده از شیشه‌های صنعتی در محصولات پادرا

نقش مهم شیشه در حفظ کیفیت محصول نهایی باعث شده تا تمامی شیشه‌های مورد استفاده در پروژه‌ها از معتبرترین شرکت‌های صنعتی تأمین شود. شرکت پادرا واحد تولیدی خود را به دستگاه جوش و برش دوبل اتوماتیک و سایر دستگاه‌ها، معتبرترین سازنده ترکیه و یکی از بهترین‌های اروپا، MURAR MACHINE مجهز کرده است و با سرمایه‌گذاری در این بخش، جهشی مهم در کیفیت محصول تولید شده از نظر دقت در برش و زیبایی در جوشکاری زوایای پنجره و از نظر کمیت با ظرفیت تولید 65 واحد پنجره در هر روز برای تحویل به‌موقع به مشتریان خود دست به کار شده است.

با اخذ نمایندگی رسمی ویستابست معتبرترین برند تولیدکننده پروفیل UPVC در صنعت پنجره ایران و دارنده استاندارد سختگیرانه RAL آلمان به همراه 37 تولیدکننده برتر دنیا و ورود به گروه برترین نمایندگان ویستابست در ایران در سال 96 شرکت پادرا در انتخاب به مشتریان خود اطمینان بیشتری داد

درب و پنجره uPVC را بیشتر بشناسیم

سابقه تولید در و پنجره یو پی وی سی در کشور ما به اواخر دهه پنجاه برمی گردد، اما به دلیل نبود تکنولوژی روز در آن زمان و عدم آگاهی کافی از مزایای استفاده از این نوع درب و پنجره، پیشرفت چندانی نداشته است. از سال 1380 با حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 استفاده از این محصول روز به روز افزایش یافته و چشم‌انداز وسیعی برای این نوع درب و پنجره ایجاد شد.

پی وی سی ماده اصلی یو پی وی سی است. پی وی سی مخفف پلی‌وینیل‌کلراید (یکی از مشتقات اصلی نفت خام و نمک و ترکیب شیمیایی آن کلر، کربن و هیدروژن است) نوعی پلاستیک بسیار مفید است و در حال حاضر یکی از باارزش‌ترین محصولات پتروشیمی در دنیای امروز است. در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان استفاده می‌شود.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

نتیجه‌گیری

پادرا سال‌ها تجربه در صنعت در و پنجره و همچنین حفظ رضایت مشتریان را بزرگ‌ترین دارایی خود و معیار مناسب و مهمی برای انتخاب می‌داند. این شرکت دانش‌بنیان برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی اقدام به تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کرده است. مشتریان گرامی جهت خرید این درب و پنجره‌های باکیفیت می‌توانند با شماره 01344914 تماس حاصل فرمایند

قیمت و مشخصات درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *