قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در قم

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در قم


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در قم

قم به دلیل وجود مراکز مذهبی و هم‌جواری با تهران به مرکزی صنعتی و پرنشاط تبدیل شد. از آنجایی که این شهر در منطقه کویری کشور قرار دارد، دارای آب‌وهوای نیمه‌بیابانی است. آب‌وهوای کویری به این معناست که این شهر در فصول سرد سال دارای آب‌وهوای بسیار سرد و خشک و در فصول گرم سال دارای آب‌وهوای بسیار گرم است. دلیل اصلی گرمای این شهر نزدیکی قم به کویر مرکزی ایران است؛ بنابراین با وجود این نوع آب‌وهوا استفاده از درب و پنجره دوجداره UPVC برای جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار ضروری است. همچنین به دلیل تردد زیاد در این استان سروصدای زیادی به وجود می‌آید. این فرکانس صدای بالا نیاز به داشتن درب و پنجره دوجداره UPVC را افزایش می‌دهد. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در قم

معرفی درب و پنجره دوجداره

در و پنجره‌های دوجداره دارای دو شیشه است. آنها توسط یک اسپیسر به‌هم‌چسبیده و با یک طاقچه حداقل 6 میلی‌متری از هم جدا شده‌اند. شکاف به‌صورت هرمتیک مهر و موم شده و با آرگون فشرده می‌شود تا لایه دیگری از عایق را تأمین کند. از نظر ساختاری، شکاف بین این شیشه‌های جدا شده، تفاوت اساسی بین درب‌ها و پنجره‌های دوجداره و تک‌جداره است. با این حال، تفاوت مهم در مزایای منحصر به فرد ویندوز نهفته است.

کاربرد درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در قم

استفاده از درب و پنجره دوجداره UPVC مزایایی دارد که با هم بررسی می‌کنیم.

مناسب برای آب‌وهوای سرد

پنجره‌ها و درهای دوجداره در آب‌وهوای سردتر بسیار کاربردی هستند. با این حال، بسیاری از ما نمی‌دانیم که این درب و پنجره‌ها یک راه‌حل فوق‌العاده کارآمد برای حفظ انرژی در همه آب‌وهوا هستند. در حالی که برخی از محصولات کم‌مصرف فقط می‌توانند از دست‌دادن یا افزایش گرما یا هر دو را به طور ناکارآمد کاهش دهند. اما این درب و پنجره کیفیت متفاوتی برای این نوع آب‌وهوا رقم می‌زند.

خواص عایق منحصر به فرد آن با محدود کردن جریان هوای سرد یا گرم بین 2 شیشه، خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه می‌دارد. این نه‌تنها خانه را در تمام طول سال راحت می‌کند، بلکه به حداقل اتکا به گرمایش و سرمایش مصنوعی کمک می‌کند.

کاهش تلفات و افزایش گرما

پنجره‌ها و درهای شیشه‌ای نقش مهمی در بهره‌وری انرژی خانه شما دارند. تخمین زده می‌شود که تقریباً نیمی از اتلاف گرما در طول زمستان و نزدیک به 90 درصد افزایش گرما در تابستان می‌تواند از پنجره‌ها و درها باشد.

طراحی منحصر به فرد محصولات دوجداره نسبت به در و پنجره‌های تک‌جداره تا چهار برابر مؤثرتر در برابر گرما و سرما عایق می‌شود. فضای بین 2 شیشه به‌عنوان یک مانع حرارتی بین خانه شما و در نتیجه محیط بیرون عمل می‌کند. از خروج هوای سرد یا گرم جلوگیری می‌کند، دمای ثابت‌تری را حفظ می‌کند و شما را از عواقب تغییرات آب‌وهوایی عایق می‌کند. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در قم

کاهش سروصدا

شیشه‌های دوجداره می‌توانند صدای بیرون از صداها، حیوانات، وسایل نقلیه، هواپیماها، قطارها و سایر منابع را در مقایسه با شیشه‌های تک تا 60 درصد کاهش دهند. سازمان بهداشت جهانی دریافته است که قرارگرفتن در معرض صداهای طولانی می‌تواند به نگرانی، خواب و مشکلات شناختی و شرایط سلامتی مانند اختلال کمک کند. محصولات دوجداره انرژی صوتی بیشتری را نسبت به محصولات تک‌جداره استاندارد به لطف وجود فاصله بین شیشه‌ها جذب می‌کنند. شیشه آکوستیک همچنین می‌تواند برای افزایش اثربخشی صوتی شیشه‌های دوجداره اضافه شود.

درب و پنجره دوجداره پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است. برای خرید و نصب درب و پنجره‌های یو پی وی سی می توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات uPVC پادرا از بزرگ تا کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای اینکه درب و پنجره دوجداره پادرا رو خریدار کنید می توانید به شماره 01332000460 و 01344914 تماس حاصل فرمایید. یکی از اعضای پادرا به شما در مورد کالا مورد نظر مشاوره و یا به سئوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. همچنین می توانید به‌صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کنید و به صورت حضوری کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *