قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در گلستان

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در گلستان


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در گلستان

استان گلستان در شمال کشور عزیزمان واقع شده‌است. از نظر میزان بارندگی با اینکه کمتر از دو استان شمالی مازندران و گیلان است؛ اما نسبت به سایر استان‌ها بسیار بهتر است. میانگین بارندگی سالانه آن 3 برابر میانگین سالانه بارندگی کشور است. این استان یکی از استان‌های شرجی نیز محسوب می‌شود؛ بنابراین درب و پنجره‌های به‌کاررفته در این استان باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در گلستان

ویژگی‌های پنجره دوجداره در مناطق پرباران کدام است؟

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در مورد درب و پنجره‌های دوجداره استان گلستان باید به آن اشاره کرد این است که باید محصولاتی مناسب برای مناطق پرباران خریداری کنید. در واقع این استان یکی از مناطق پر بارندگی نسبت به استان‌های دیگر است؛ بنابراین درب و پنجره که خریداری می‌شود قطعاً باید خاصیت ضد آب بودن را داشته باشد. ضدآب بودن و ضدزنگ بودن از مهم‌ترین خواصی است که درب و پنجره‌های یو پی وی سی دارند. اما می‌توان ترکیب‌های خاصی را برای درب و پنجره‌های آلومینیومی نیز در نظر گرفت که باعث می‌شود این سری از محصولات دارای طول عمر بالایی و نیز  بدون زنگ‌زدگی باشند. استفاده از رنگ‌های خاص برای این قسمت‌ها که ماندگاری بیشتری دارند از دیگر مواردی است که هنگام خرید درب و پنجره دوجداره باید به آن توجه کنید.

ویژگی‌های فنی پنجره دوجداره مورد نیاز در استان گلستان

در استان گلستان باید به یراق‌آلاتی که در ساخت درب و پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود توجه زیادی داشت. استفاده از محصولات اصیل آلمانی و ترکی به طور کلی برای این مناطق توصیه می شود. در عین حال باید محصولاتی مانند پادرا را خریداری کنید که از نظر عایق حرارتی نیز وضعیت خوبی دارند. نوع در و پنجره از نظر باز و بسته‌شدن نیز بسته به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد.

در صورت خرید محصولات پادرا، مشاوره با کارشناسان فعال در این زمینه می‌تواند شما را در بهترین انتخاب یاری کند. در نهایت باید گفت توجه به شیشه‌های دوجداره صنعتی رنگی یا مات و همچنین شیشه سندبلاست علاوه بر استفاده از گاز آرگون برای عایق‌کاری بهتر می‌تواند از دیگر موارد مورد نیاز شما باشد. اگر می‌خواهید درب و پنجره‌ای با تمام امکانات مناسب برای مناطق پرباران و شرجی بخرید، انتخاب یک برند خوب مانند پادرا می‌تواند یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای شما باشد.

پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره یو پی وی سی یکی از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین پنجره‌ها برای ساخت خانه و ساختمان است. در این میان بهتر است بدانید که قیمت پنجره upvc از قیمت پنجره دوجداره و سایر محصولات مشابه بالاتر است و این به دلیل المان‌ها و متریال به کار رفته در پنجره‌های upvc است.

پنجره دوجداره برای استان‌ گلستان

به طور کلی دلیل اهمیت درب و پنجره‌های دوجداره این است که دارای مزایا و ویژگی‌های زیر هستند:

  1. این دسته از پنجره‌ها در عین سبک بودن از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توانید چندین سال از پنجره upvc استفاده کنید. به طور کلی میانگین وزن این نوع پنجره‌ها برای هر متر 3.1 کیلوگرم است.
  2. این نوع پنجره‌ها به‌عنوان عایق در برابر حرارت عمل می‌کنند. لازم به ذکر است که دلیل این موضوع پایین بودن ضریب انتقال حرارت و دما در پروفیل upvc نسبت به آهن و آلومینیوم است.
  3. در پنجره‌های upvc از لاستیک‌های EPDM استفاده می‌شود که در هنگام بسته‌بودن پنجره از ورود هرگونه گردوغبار به داخل خانه جلوگیری می‌کند. استفاده از این پلاستیک بدون شک باعث افزایش قیمت پنجره upvc نسبت به قیمت پنجره دوجداره و سایر موارد مشابه خواهد شد.
  4. این پنجره‌ها ساختار و ظاهری زیبا و خیره‌کننده دارند. زیرا در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف، مناسب برای هر نوع سبک معماری طراحی و در نهایت تولید می‌شوند. این به شما این امکان را می‌دهد که طرح یا سبک معماری موردنظر خانه خود را برای مشاورین مجموعه پادرا توصیف کنید و بهترین پنجره upvc را از آنها خریداری کنید.
  5. پنجره‌های دوجداره و پنجره‌های upvc از شیشه و مواد مقاوم در برابر سرقت ساخته شده‌اند. در نهایت در بازار از آنها به‌عنوان پنجره‌های ضدسرقت نیز یاد می‌شود.
قابل توجه:

این پنجره ها مانند پنجره دوجداره عایق صدا هستند. به همین دلیل قیمت بالای پنجره upvc برای افراد که به دنبال خرید آن برای خانه و ساختمان خود هستند اهمیت چندانی ندارد. یراق آلات به کار رفته در تولید و همچنین مراحل فشرده سازی و ساخت این نوع پنجره ها باعث شده تا پنجره upvc میزان صدای خروجی از بیرون به داخل را تا 80 درصد کاهش دهد. برای خرید و سفارش پنجره مناسب منزل یا ساختمان خود می توانید با کارشناسان مجموعه پادرا به شماره 01332000460 و 01344914  ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید و استعلام قیمت پنجره upvc و پنجره دوجداره اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در گلستان

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در گلستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *