قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مرکزی

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مرکزی


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مرکزی

استان مرکزی که از یک سو در  مرکز کشور و از سوی دیگر در گوشه چین‌های البرز و زاگرس قرار دارد. استان مرکزی دارای آب و هوای نیمه بیابانی، معتدل کوهستانی و سرد کوهستانی است. این استان متأثر از جریان پرفشار آسیای مرکزی، برف و سرما، جریان فشار اقیانوس هند با طوفان گرد و غبار، جریان اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه با رطوبت و باران است. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مرکزی

بزرگ‌ترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک است. این استان به‌عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود. درب و پنجره دوجداره UPVC برای شرایط آب و هوایی این استان بسیار مفید است. زیرا با وجود آب و هوای کوهستانی و وجود آلاینده‌ها و صداهای مختلف در این استان صنعتی، در و پنجره‌های دوجداره آرامش نسبی را برای شما فراهم می‌کند.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

در و پنجره های پلی وینیل کلراید غیر پلاستیک یا UPVC در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. آنها به طور گسترده در خانه ها استفاده می شوند. درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ارزش زیادی برای هر خانه‌ای ایجاد می‌کنند. نصب آنها یکی از بهترین تصمیماتی است که هر صاحب خانه می تواند برای بهبود عملکرد و قابلیت استفاده کلی خانه خود بگیرد.

مزایای درب و پنجره UPVC

نصب درب و پنجره یو پی وی سی یک سری مزیت دارد. برخی از آنها به شرح زیر است:

1. بادوام و محکم

یکی از مزیت‌های اصلی درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی این است که نسبت به درب‌های چوبی سنتی بسیار قوی‌تر و از مواد بسیار بادوام‌تری ساخته شده‌اند که بخشی از آن به دلیل نحوه ساخت آن‌ها است. این نه تنها باعث دوام و انعطاف پذیری طولانی مدت آنها می شود، بلکه احتمال اینکه نیازی به تعویض مجدد درب داشته باشید نیز بسیار کم می شود. UPVC یک ماده بسیار بادوام است و تضمین می کند که درب شما در آزمون زمان مقاومت می کند و هرگز شکل خود را از دست نمی دهد.

2. ساده در نگهداری

درب‌ها و پنجره‌های UPVC به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند و بر خلاف درب‌های چوبی مستعد پوسیدگی، پوسته پوسته شدن، زنگ زدگی، محو شدن یا خوردگی نیستند. علاوه بر این، آنها ضد آب و سفت هستند و فقط با یک پاک کردن گاه به گاه به راحتی تمیز می شوند. ممکن است گهگاه به روغن کاری مکرر برای مکانیسم قفل نیاز باشد.

3. عایق و سازگار با محیط زیست

پنجره‌ها و درب‌های UPVC که به دلیل سطح بالایی از عایق‌بندی معروف هستند، نه تنها شما را در زمستان گرم نگه می‌دارند، بلکه ضد صدا هستند و به کاهش قابل توجهی سطح سر و صدا کمک می‌کنند که به کاهش سطح استرس کمک زیادی می‌کند.

علاوه بر این، از آنجایی که آنها از سرما و رطوبت جلوگیری می کنند و از خروج هوای گرم جلوگیری می کنند، در نهایت از برق کمتری استفاده می کنید که تأثیر مثبتی بر صورت حساب‌های انرژی شما دارد. صرفه جویی در انرژی باعث می شود درب و پنجره‌های UPVC نسبت به نمونه‌های چوبی و آلومینیومی خود سازگارتر با محیط زیست باشند.

4. امنیت پیشرفته و مقاوم در برابر خطر

در و پنجره‌های UPVC نسبت به درب‌های چوبی سنتی سطح امنیت بسیار بهتری را ارائه می‌دهند. آنها با فولاد گالوانیزه تقویت شده‌اند که شکستن یا باز کردن آنها را بسیار سخت می‌کند. علاوه بر این، uPVC یک ماده پایدار است که آن را مقاوم در برابر آب دریا، مقاوم در برابر آلودگی و همچنین ضد مواد شیمیایی می‌کند در حالی که به طور طبیعی ضد شعله نیز است.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است.  برای خرید و نصب درب یو پی وی سی می‌توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ به کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای خرید درب و پنجره دوجداره پادرا می‌توانید با شماره‌های 01332000460 و 01344914 تماس بگیرید یکی از اعضای پادرا در مورد محصول مورد نظر به شما مشاوره می‌دهد و یا به سؤالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مرکزی

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مرکزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *