قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در زنجان

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در زنجان

استان زنجان به دلیل تنوع ارتفاعات از یک سو و تحت‌تأثیر چندین توده هوای خزری، مدیترانه‌ای و کویری مرکزی از سوی دیگر دارای اقلیم‌ها و اکوسیستم‌های متنوعی است. هوای بسیار سرد در بخش عمده‌ای از سال در مناطق کوهستانی و سردسیر، استفاده هر چه بیشتر از نور خورشید، بهره‌گیری از نوسانات دمایی روزانه، حفظ گرما و دوری از باد سرد زمستانی در فضاهای مسکونی را ضروری می‌کند؛ بنابراین فرم ساختمان برای مقابله با سرمای شدید بسیار مهم است. یکی از این راهکارها که بسیار مؤثر است استفاده از درب و پنجره دوجداره UPVC است. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در زنجان

یو پی وی سی چیست؟

uPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده، یک ماده پلاستیکی سخت است که معمولاً در پنجره‌ها و درها استفاده می‌شود. این ماده در برابر آلودگی، رطوبت، خوردگی و قالب مقاوم است. این باعث می‌شود که در و پنجره‌های یو پی وی سی جایگزین طولانی‌تری برای در و پنجره‌های چوبی و آلومینیومی باشند. برای ساخت پروفیل‌های یو پی وی سی ابتدا در دمای بالا حرارت داده می‌شود و سپس در قالب تزریق می‌شود. چندین روش خنک‌کننده برای شکل‌دادن به ماده گرم شده استفاده می‌شود.

پس از خنک‌شدن، آن را برش داده و برای مونتاژ با اجزای دیگر آماده می‌کنند. در و پنجره یو پی وی سی به این صورت تولید می‌شود. هیچ ماده شیمیایی اضافی در این فرایند برای نرم‌تر کردن ماده استفاده نمی‌شود. در نتیجه، یو پی وی سی استحکام طبیعی مواد خود را حفظ می‌کند. به همین دلیل است که پنجره‌ها، درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی بسیار بادوام هستند و عملاً نیاز به نگهداری ندارند. این پنجره‌ها ظاهری جذاب دارند و در رنگ‌های لمینت مختلف موجود هستند. اگر در حال طراحی یا بازسازی خانه خود هستید، پنجره‌های یو پی وی سی را با توجه به مزایای بسیاری که ارائه می‌دهند انتخاب کنید.

کاربرد درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در زنجان

استفاده از درب و پنجره دوجداره UPVC مزایایی دارد که با هم بررسی می‌کنیم.

مقاوم در برابر همه شرایط آب‌وهوایی

درب و پنجره uPVC دارای مکانیزم دو مهره‌ای هستند که به‌عنوان محافظ در برابر گردوغبار، باران و باد عمل می‌کند. شیارهای تخلیه آب داخلی آنها ریل مسیر را بالا می‌برد و شیب مانع از تجمع یا نشت آب در داخل خانه می‌شود. درب و پنجره یو پی وی سی در مقابل شرایط زیر از خود مقاومت نشان می‌دهند:

  • آب‌وهوا مختلف
  • پوسته‌شدن
  • پوسیدگی
  • سوراخ‌شدن
  • خوردگی
  • خشک‌شدن
  • موریانه‌ها

بدون توجه به شرایط آب‌وهوایی، درب و پنجره‌های ساخته شده از uPVC بدون تأثیر باقی می‌مانند. در نتیجه، آنها در طول سال‌ها پیچ‌وتاب نمی‌دهند و شکل اصلی خود را حفظ می‌کنند.

راندمان انرژی بالا

نصب درب و پنجره یو پی وی سی می‌تواند ملک شما را به منطقه‌ای کم‌مصرف تبدیل کند. uPVC یک عایق فوق‌العاده یا یک رسانای کم حرارت است، به این معنی که انتقال حرارت را از طریق قاب‌های خود امکان‌پذیر نمی‌کند. هنگامی که در و پنجره UPVC به‌درستی نصب شوند، می‌توانند یک سیستم هوای بسته را تشکیل دهند که به حفظ دمای بهینه داخل خانه کمک می‌کند.

علاوه بر این، هنگامی که پنجره‌های upvc خود را با شیشه Low-E متصل می‌کنید، اموال شما می‌تواند حتی از نظر انرژی کارآمدتر شود. تعجب می‌کنید که چگونه؟ شیشه Low-E می‌تواند با انعکاس گرمای خورشید در طول تابستان، فضای داخلی ملک شما را خنک نگه دارد و در طول زمستان، شیشه Low-E در به دام انداختن گرما و گرم نگه‌داشتن فضای داخلی ملک شما عالی است. این تضمین می‌کند که شما در طول سال دمای داخلی ایده‌آلی داشته باشید و در نتیجه به کاهش قابل‌توجه استفاده از سیستم‌های گرمایش و سرمایش کمک می‌کند.

در نتیجه، کاهش قابل توجهی در قبوض آب و برق شما نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این، به این ترتیب سوخت کمتری خواهید سوزاند و این خبر خوب برای کیف پول شما و محیط‌زیست است! علاوه بر این، شیشه Low-E از فضای داخلی ملک شما در برابر تابش خیره‌کننده خورشید و شعاع‌های مضر UV محافظت می‌کند.

درب و پنجره دوجداره پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است. برای خرید و نصب درب و پنجره‌های یو پی وی سی می توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ به کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای اینکه درب و پنجره دوجداره پادرا رو خریدار کنید می توانید به شماره 01332000460 و 01344914 تماس حاصل فرمایید. یکی از اعضای پادرا به شما در مورد کالا مورد نظر مشاوره و یا به سئوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. همچنین می توانید به‌صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کنید و به صورت حضوری کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در زنجان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *