قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مازندران

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مازندران


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در مازندران

سازه‌های امروزی باید با استفاده از مواد خاصی تولید شوند تا بتوانند الزامات صرفه‌جویی در مصرف انرژی را برآورده سازند؛ بنابراین طبق استانداردها استفاده از پنجره‌های دوجداره در ساختمان‌ها به‌عنوان یک اصل اجباری شناخته می‌شود. با توجه به این موضوع در این مقاله با شما هستیم. این مقاله بهترین پنجره‌های دوجداره مناسب برای مناطق بارانی و شرجی مانند مازندران بیشتر آشنا می‌شوید. امروزه پنجره‌های دوجداره در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. به همین دلیل باید در خرید آن‌ها نهایت دقت را به خرج دهید. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در مازندران

این نکته را نباید فراموش کرد که در این شرایط می‌توان از پنجره‌های یو پی وی سی و پنجره‌های آلومینیومی استفاده کرد. شما به‌عنوان یک خریدار باید در خرید پنجره دوجداره در استان‌های مانند مازندران ویژگی‌هایی را که در ادامه به آنها اشاره می‌شود رعایت کنید. به طور کلی در استان‌های شمالی رطوبت هوا بیشتر است. همچنین میزان بارندگی بیشتر از میانگین سایر استان‌های کشور است. باید محصولاتی را خریداری کرد که پاسخگوی نیاز این مناطق باشد.

پنجره‌های دوجداره نیز از این قاعده مستثنی نیستند. باید بدانید که در صورت خرید محصولاتی که کارایی چندانی برای این قسمت‌ها ندارند، تنها باعث می‌شود که نتوانید از محصول انتظار عایق بودن و عمر طولانی داشته باشید.

پنجره‌های دوجداره در مناطق شرجی چه ویژگی دارند

پنجره دوجداره مورد استفاده در مناطق شرجی باید با استفاده از بهترین انواع پروفیل‌های یو پی وی سی یا آلومینیومی تولید شود. به دلیل اینکه بالاترین مقاومت در برابر رطوبت را دارند. شرکت‌هایی مانند پادرا که درب و پنجره باکیفیت می‌سازند از پروفیل‌های استفاده می‌کنند همواره انعطاف‌پذیری بسیار بالایی را برای ترکیبات مورد استفاده در تولید پروفیل در نظر می‌گیرند.

در واقع برای پنجره‌های دوجداره در مناطق شرجی و بارانی مانند مازندران باید ترکیبی از آلومینیوم یا UPVC داشته باشید. به دلیل اینکه بتواند بالاترین میزان مقاومت را در برابر رطوبت هوا داشته باشد. همچنین نباید فراموش کرد که نوع عایق شیشه و استفاده از مواد مناسب در این مناطق بسیار حائز اهمیت است. در کنار این موضوع نباید فراموش کرد که برای کنترل و کاهش نور خورشید ورودی به سازه، پنجره‌های دوجداره حتماً باید مجهز به شیشه‌های رنگی باشند و همچنین استفاده از شیشه‌های مات و هوشمند توصیه می‌شود.

به‌خاطر داشته باشید که شیشه سندبلاست یکی از بهترین گزینه‌های پیشروی شماست. نوع گاز بین دولایه شیشه به کار رفته در پنجره‌های دوجداره این مناطق نیز بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی با توجه به قیمت‌ها و رفتار گاز از نظر عایق حرارتی، استفاده از گاز آرگون است. بیشتر در این مناطق توصیه می‌شود. همچنین به دلیل رطوبت بیشتر از پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی برای خانه‌های ویلایی از نوع ریلی یا کشویی استفاده می‌شود که نیازی به عایق سرما و گرما (پنجره یو پی وی سی کشویی) ندارد و در شیشه برای جذب رطوبت از سیلیس فراوان استفاده می‌شود.

آشنایی با کارخانه درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

گروه پادرا به‌عنوان شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در زمینه صنعت ساختمان است. در سال 1386 باهدف انتقال آخرین دستاوردهای صنعت درب، پنجره، نما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اقدام به اجرا و سپس تولید درب و پنجره UPVC نمود. این شرکت با به‌کارگیری کادری مجرب و متخصص و به‌روزترین تجهیزات و با استفاده از بهترین و معروف‌ترین برندها نقش مهمی در بازار هدف خود ایفا کند. پادرا در راستای اهداف توسعه این مجموعه و افزایش راحتی مشتریان گرامی با افزودن محصولات و متریال‌های جدیدتر از سیستم‌های درب و پنجره مدرن اروپایی گام بلندی برداشته و در خدمت شما خواهد بود.

نحوه خرید از پادرا

برای اینکه درب و پنجره دوجداره پادرا رو خریدار کنید می توانید به شماره 01332000460 و 01344914 تماس حاصل فرمایید. یکی از اعضای پادرا به شما در مورد کالا مورد نظر مشاوره و یا به سئوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. همچنین می توانید به‌صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کنید و به صورت حضوری کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *