قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در اصفهان

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در اصفهان


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در اصفهان

اصفهان یکی از توریستی‌ترین استان‌های ایران است که سالانه میزبان سیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است. این استان در مرکز فلات ایران در دشت‌های موازی زاینده‌رود واقع شده و شامل مناطق کوهستانی و جلگه‌ای است. مناطق این شهرستان دارای ارتفاعات متفاوتی از سطح دریا هستند که آب‌وهوای متنوعی را ایجاد کرده است. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در اصفهان

استان اصفهان از نظر آب‌وهوا به سه نوع اقلیم بسیار خشک تا گرم و خشک، اقلیم نیمه‌مرطوب تا مرطوب و سرد، اقلیم نیمه‌خشک تقسیم می‌شود. درب و پنجره دوجداره UPVC یکی از کاربردهایی است که هوای خانه شما را در چنین شرایط آب‌وهوایی معتدل حفظ می‌کند.

آشنای با درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

UPVC جایگزین ارزان‌تری برای چوب و آلومینیوم گران‌قیمت است. این ماده به دلیل دوام آن و گزینه‌ای مقرون به‌صرفه یک ماده محبوب است. UPVC که به نام پلی‌وینیل کلرید غیر پلاستیک نیز شناخته می‌شود، یک مصالح ساختمانی  با تعمیر و نگهداری کم است و به‌عنوان جایگزینی برای چوب رنگ شده می‌باشد، یو پی وی سی بیشتر برای قاب پنجره‌ها و آستانه در برای ساختمان‌های جدید یا جایگزینی پنجره‌های تک‌جداره قدیمی استفاده می‌شود. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در اصفهان

ویژگی‌های درب و پنجره‌های UPVC قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در اصفهان

ویژگی‌های برجسته بسیار زیادی در درب و پنجره‌های UPVC وجود دارد. اجازه دهید آنها را بررسی کنیم. آنها قوی و محکم، بادوام و طولانی مدت، قابل‌بازیافت، سازگار با محیط‌زیست، نگهداری آسان، موجود در رنگ‌ها، اندازه‌ها، ابعاد و الگوهای متنوع، مقاوم در برابر رطوبت، آلودگی، قالب و خوردگی، ضد صدا، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر آب‌وهوا، عایق حرارتی خوب به همراه زیبایی، ظریف، مد روز و مدرن است. ویژگی دیگر پنجره‌های UPVC این است که کاربرپسند هستند. همان‌طور که اشاره شد، نصب پنجره‌های UPVC مزایای بسیار زیادی دارد.

مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

در اینجا برخی از ویژگی‌ها و مزایای درب و پنجره‌های UPVC آورده‌ایم.

1. مقاوم در برابر آب‌وهوا

هوای سخت یک پدیده رایج است. درها و پنجره‌ها به دلیل آب‌وهوای شدید درخشش خود را از دست می‌دهند و محو یا پوسیده می‌شوند، اما در مورد پنجره‌های UPVC این‌طور نیست. پس از نصب پنجره‌های UPVC از کلاسیک داخلی می‌توانید مطمئن باشید. ما یکی از بهترین‌ها در بازار هستیم. از آنجایی که پنجره‌ها و درب‌های UPVC در برابر عوامل جوی خشن طبیعی حساس نیستند، بدون پیری ماندگاری بیشتری دارند.

2. دوام

جنس پنجره UPVC بسیار سخت است. این قاب‌ها می‌توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند. آنها نه می‌چرخند نه خورده می‌شوند. این یک موهبت بزرگ برای افرادی است که دارای خواصی هستند که در نزدیکی ساحل قرار دارند، جایی که محتوای نمک زیاد می‌تواند مشکل‌ساز باشد. کیفیت بی‌نظیر پوشش UPVC در Classical Interiorsfurther در برابر اشعه ماورای‌بنفش (UV) محافظت می‌کند و در نتیجه از محوشدن پنجره‌ها به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محافظت می‌کند. آنها در مقایسه با همتایان خود یکی از قوی‌ترین و ماندگارترین پنجره‌ها هستند. آنها ساختار اصلی خود را حفظ می‌کنند و حتی تحت‌فشار شدید آب‌وهوا دست‌نخورده باقی می‌مانند. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در اصفهان

3. تهویه

پنجره‌های UPVC در پیکربندی‌های مختلفی از سبک‌ها و الگوهای پنجره ارائه می‌شوند که سیستم تهویه استثنایی را با جریان هوای مؤثر به داخل اتاق ارائه می‌کنند. “شیب و چرخش” یک پیکربندی مؤثر پنجره است که از ترتیب باز شدن دو پنجره به دو صورت تشکیل شده است که تهویه خوبی را فراهم می‌کند. کلاسیک داخلی راه‌حل‌های منحصربه‌فرد پنجره UPVC با اولویت بالا برای نور و تهویه ارائه می‌دهد. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در اصفهان

4. عایق صدا

عایق صدا یکی از مزایای مهم پنجره‌های UPVC است. پنجره‌های UPVC به طور کلی در مقایسه با سایر انواع پنجره‌ها صدای خارجی را تقریباً حدود 50 درصد کاهش می‌دهند. مواد UPVC در ترکیب با پانل‌های پنجره دوجداره کار می‌کند تا میزان نویز را کاهش دهد. ما در کلاسیک داخلی بهترین پنجره‌های UPVC را با راه‌حل‌های عالی عایق صدا ارائه می‌دهیم.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است.  برای خرید و نصب درب یو پی وی سی می‌توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ به کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای خرید درب و پنجره دوجداره پادرا می‌توانید با شماره‌های 01332000460 و 01344914 تماس بگیرید یکی از اعضای پادرا در مورد محصول مورد نظر به شما مشاوره می‌دهد و یا به سؤالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *