خرید درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

خرید درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا


خرید درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

پنجره‌ها و درها اجزای حیاتی هر خانه هستند و به طور قابل توجهی بر جذابیت و کارایی انرژی تأثیر می گذارند. با گذشت زمان وضعیت و ظاهر پنجره‌ها و درها خراب می شود و زمانی می رسد که تعویض آنها کاملاً ضروری است. پنجره ها و درهای کهنه، معیوب یا قدیمی بیشتر در معرض نشت آب و هوا هستند. نداشتن درب و پنجره مناسب آسایش داخل خانه را به خطر می اندازد و منجر به هزینه های انرژی بالا می شود. اگرچه خرید پنجره‌ها و درب‌های جدید هزینه خرید و نصب بالایی دارد، اما در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه و بازگشت سرمایه عالی می‌شود. خرید درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

آشنایی با درب و پنجره دوجداره

پنجره دوجداره در واقع چارچوبی است که از چندلایه شیشه موازی تشکیل شده و بین آنها معمولاً با گاز آرگون یا هوای خشک پر می شود. این فضای پر از ورود گرما و سرما جلوگیری می کند و به عنوان یک عایق عمل می کند. پنجره های دوجداره معمولاً با مواد خاصی آب‌بندی می شوند که باعث افزایش کیفیت آنها می شود.

پنجره‌های دوجداره در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند رایج‌ترین نوع پنجره‌های دوجداره عبارت‌اند از :

  • یو پی وی سی
  • آلومینیومی
  • بازشو
  • کشویی
  • ترمال بریک

فناوری UPVC چیست؟

یو پی وی سی از نفت خام و نمک طعام تشکیل می شود و در صنایع مختلفی همچون ساخت در و پنجره، لوله کشی، دندانپزشکی و غیره کاربرد دارد. ویژگی فیزیکی درب و پنجره یو پی وی سی با تکنولوژی روز دنیا می سازند. این نوع درب و پنجره با ترکیب خواص پیشینیان خود، آلومینیوم و چوب، به بهترین شکل خود تبدیل می شود. درب و پنجره یو پی وی سی بسیار کارآمد از لحاظ انرژی، مقاوم در برابر آب و هوا هستند. طراحی و استحکام پنجره یو پی وی سی به طور عمده ایمنی و امنیت را در خانه شما ایجاد می کند. یکی از مهمترین ویژگی های فیزیکی پنجره یو پی وی سی این است که دارای ویژگی صرفه جویی در انرژی است.

عوامل مؤثر در تعیین قیمت درب و پنجره دوجداره

  • انتخاب درب و پنجره ترمال بریک uPVC یا آلومینیومی با توجه به ابعاد و اندازه های مورد نیاز و طرح های مربوطه انجام می شود. این موضوع علاوه بر میزان استفاده از پروفیل در میزان یراق آلات و غیره تاثیر دارد.
  • یکی از مواردی که در هنگام انتخاب و همچنین تعیین قیمت درب و پنجره وجود دارد، نوع طراحی آن است.
  • نوع قاب و بازشو از دیگر مواردی است که در طراحی موثر است. دلیل توجه به نوع طراحی، پاسخگویی به نیاز مشتریان است. در صورت عدم توجه کافی به این موارد می تواند منجر به افزایش هزینه ها و در برخی موارد طراحی مجدد شود.
  • انتخاب نوع یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره نیز بسیار مهم است.
  • گاهی اوقات تفاوت قیمت انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل انتخاب یراق آلات می باشد.انتخاب یراق آلات متنوع و ضعیف می تواند از نظر کیفیت بر محصول نهایی تاثیرات نامطلوبی بگذارد.
  • از دیگر عواملی که بر کیفیت، ظاهر و قیمت درب و پنجره دوجداره UPVC تأثیر می گذارد، استفاده از شیشه دوجداره است اگرچه استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد تأثیر چندانی در قیمت نهایی محصول ندارد، اما کیفیت آنها می تواند کیفیت درب و پنجره دوجداره را بهبود بخشد. استفاده از شیشه های دوجداره غیراستاندارد مشکلاتی مانند سطح موج دار و خمیدگی جانبی را به همراه دارد.

روش های خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

برای اینکه درب و پنجره دوجداره پادرا رو خریدار کنید می توانید به شماره 01332000460 و 01344914 تماس حاصل فرمایید. یکی از اعضای پادرا به شما در مورد کالا مورد نظر مشاوره و یا به سئوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. همچنین می توانید به‌صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کنید و به صورت حضوری کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مواردی که هنگام خرید درب و پنجره بهتر است توجه کنید

  1. پنجره های دوجداره در انواع و اشکال مختلف تولید می شوند که می توانید مدل آنها را خودتان انتخاب کنید. پنجره های مربع، مستطیل و قوسی از جمله اشکال مختلف پنجره ها هستند، البته هزینه ساخت پنجره های منحنی و قوسی بیشتر از پنجره های معمولی است.
  2. نصب شیشه دوجداره به خودی خود حتی بدون تزریق گاز آرگون ویژگی خاصی از عایق صدا را ایجاد می کند؛ بنابراین اگر انگیزه اصلی شما از نصب پنجره های دوجداره کاهش آلودگی صوتی است، پس از شیشه ثانویه، قاب پنجره تک جداره جدید را در مقابل قاب پنجره دوجداره نصب کنید، این روش بسیار مؤثر خواهد بود. هر چه فاصله بین دو شیشه بیشتر باشد، عایق صدا بهتر است.
  3. یراق آلاتی که انتخاب می کنید با توجه به تنوع و شکل های مختلف انتخاب می شوند و بستگی به روش باز شدن دارد.
  4. دهانه در پنجره دوجداره upvc به صورت افقی و عمودی می باشد.

خرید درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *