قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران


قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران

استان تهران پرجمعیت‌ترین استان در قسمت شمالی کشور به مرکزیت تهران است. به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، اقلیم‌های مختلفی در مناطق مختلف استان تهران شکل‌گرفته است. سه عامل جغرافیایی در شکل‌گیری اقلیم این منطقه نقش اساسی و تعیین‌کننده دارند. اولین عامل کویر یا دشت کویری است که در جنوب استان تهران قرار دارد و عاملی منفی محسوب می‌شود؛ زیرا باعث گرما و خشکی هوا می‌شود و گردوغبار را با خود به همراه می‌آورد. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران

عامل دوم رشته‌کوه البرز است که در شمال تهران قرار دارد و باعث تغییر اقلیم می‌شود و از این منظر نقش مثبتی دارد. عامل سوم وزش بادهای مرطوب و باران‌زا غربی است که نقش بسزایی در اقلیم استان دارد. خرید و نصب پنجره دوجداره UPVC یکی از ملزومات زندگی در این استان پرجمعیت است.

چرا نصب و خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در استان تهران الزامی است

uPVC مخفف پلی‌وینیل کلرید پلاستیکی نشده، یک ماده پلاستیکی سخت است که معمولاً در پنجره‌ها و درها استفاده می‌شود . این ماده در برابر آلودگی، رطوبت، خوردگی و قالب مقاوم است. این باعث می‌شود که پنجره‌های یو پی وی سی جایگزین طولانی‌تری برای پنجره‌های چوبی و آلومینیومی باشند. برای ساخت پروفیل‌های یو پی وی سی ابتدا در دمای بالا حرارت می‌دهند و سپس در قالب تزریق می‌شود. چندین روش خنک‌کننده برای شکل‌دادن به ماده گرم‌شده استفاده می‌شود. پس از خنک‌شدن، آن را برش می‌دهند و برای مونتاژ با اجزای دیگر آماده‌اش می‌کنند.

استان تهران به دلیل مرکزیت و جمعیت زیاد، باعث شده که آلاینده‌ها و نویز صدای بالا در این استان بیشتر باشد.  یکی از مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره UPVC جلوگیری از ورود این عوامل مضر است. در اینجا به برخی دیگر از مزایای درب و پنجره دوجداره UPVC اشاره می‌کنیم.

1. بادوام

این پنجره‌ها در مقایسه با انواع دیگر قوی‌ترین و بادوام‌ترین هستند. برخلاف پنجره‌های چوبی، پنجره‌های یو پی وی سی تحت‌تأثیر عوامل شدید؛ مانند نوسانات آب‌وهوا قرار نمی‌گیرند. آنها می‌توانند تا 50 سال یا بیشتر، با نگهداری کمی و بدون به خطر انداختن عملکردشان، دوام بیاورند. دوام بالای آنها بیشتر به دلیل مقاومت آنها در برابر شرایط جوی سخت است. علاوه بر این، تقویت‌کننده‌های فولادی گالوانیزه برای پایدار نگه‌داشتن پنجره‌ها، درها و پنجره‌های یو پی وی سی از نظر ساختاری استفاده می‌شوند. آنها استحکام بیشتری را به‌خصوص برای بخش‌های قاب بزرگ‌تر ارائه می‌دهند. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران

با توجه به اینکه مواد آنها سخت است، ساختار اصلی خود را حفظ کرده و تحت‌فشار آب و هوا دست‌نخورده باقی می‌مانند. پوشش uPVC همچنین در برابر اشعه‌های مضر UV که می‌تواند باعث محوشدن و پژمرده شدن مواد به دلیل قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید شود، محافظت می‌شود.

2. امنیت پیشرفته

بدون شک امنیت ملک شما یک نگرانی بزرگ است و به‌درستی هم همین‌طور است، به همین دلیل انتخاب صحیح نصب پنجره ضروری است. قاب‌های پنجره یو پی وی سی بسیار مقاوم و مستحکم هستند. آنها با سیستم‌های قفل چندنقطه‌ای استادانه ارائه می‌شوند که امنیت بیشتری را به ملک شما ارائه می‌دهند. پنجره‌های UPVC همچنین دارای آرماتورهای فولادی گالوانیزه هستند که حفاظت کامل از خانه یا محل کار شما را تضمین می‌کند.

بنابراین، با نصب پنجره های یو پی وی سی در ملک خود، دیگر نگران نفوذ سارقان، سارقان یا مزاحمان نخواهید بود. با این حال، اگر همچنان امنیت بیشتری را می خواهید، می توانید پنجره های یو پی وی سی کارآمد را با شیشه مقاوم یا شیشه لمینت جفت کنید.

3. مقاوم در برابر همه شرایط آب و هوایی

قاب‌های uPVC دارای مکانیزم دو مهره‌ای هستند که به‌عنوان محافظ در برابر گردوغبار، باران و بارهای باد عمل می‌کند. شیارهای تخلیه آب داخلی آنها ریل مسیر را بالا می‌برد و شیب مانع از تجمع یا نشت آب در داخل خانه می‌شود. قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران

آنها در برابر هوا مقاوم هستند. در برابر پوسته‌شدن، پوسیدگی، سوراخ‌شدن، خوردگی و خشک‌شدن و همچنین موریانه‌ها مقاومت نشان می‌دهند. بدون توجه به شرایط آب و هوایی، شمشیرهای ساخته شده از uPVC بدون تأثیر باقی می‌مانند. در نتیجه، آنها در طول سال‌ها پیچ‌وتاب نمی‌دهند و شکل اصلی خود را حفظ می‌کنند.

4. راندمان انرژی بالا

نصب قاب‌های پنجره یو پی وی سی می‌تواند ملک شما را به منطقه‌ای کم‌مصرف تبدیل کند. uPVC یک عایق فوق‌العاده یا یک رسانای کم حرارت است، به این معنی که انتقال حرارت را از طریق قاب‌های خود امکان‌پذیر نمی‌کند. هنگامی که قاب‌های UPVC به‌درستی نصب شوند، می‌توانند یک سیستم هوای بسته را تشکیل دهند که به حفظ دمای بهینه داخل خانه کمک می‌کند.

5. خانه شما را از آلودگی هوای شهری دورنگه می‌دارد

برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان، قرارگرفتن مکرر در معرض آلودگی هوای داخل خانه می‌تواند منجر به بیماری‌های تنفسی، مشکلات چشمی و حتی سرطان شود؛ بنابراین، انجام اقدامات احتیاطی در برابر آلودگی هوا برای حفظ سلامتی بسیار حیاتی شده است. برای جلوگیری از آلودگی‌های سمی، پنجره‌های یو پی وی سی یک گزینه عالی هستند.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پادرا

گروه پادرا یک شرکت مهندسی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت ساختمان است.  برای خرید و نصب درب یو پی وی سی می‌توانید به پادرا یکی از بهترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی اعتماد کنید. ما به‌عنوان یکی از پیشگامان طراحی، تولید، نصب و سرویس درب یو پی وی سی توانسته‌ایم به یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شویم. با خرید محصولات پادرا uPVC از بزرگ به کوچک، تضمین می‌کنیم که فقط محصولات باکیفیت را دریافت خواهید کرد.

پل ارتباطی با مجموعه بزرگ پادرا

برای خرید درب و پنجره دوجداره پادرا می‌توانید با شماره‌های 01332000460 و 01344914 تماس بگیرید یکی از اعضای پادرا در مورد محصول مورد نظر به شما مشاوره می‌دهد و یا به سؤالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهد تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از نمایندگان فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دوجداره uPVC پادرا در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *